نرم افزار حسابداری تشریفات و تالار مجالس
نرم افزار حسابداری تالار مجالس آریاسان یک نرم افزار کاملا منحصر به فرد و میتوان گفت بهترین نرم افزار
تالار مجالس می باشد که به صورت اختصاصی جهت باغ و تالار مجالس، تشریفات، مراسمات، جشن ها و
تالار عروسی طراحی شده است.
نرم افزار آریاسان با در نظر گرفتن تمام درخواستها در خصوص نیازسنجی و طراحی، برای همه نیازها طراحی شده است.
🎷 از ابتدای مراجعه صاحب مراسم به یک تشریفات و بررسی تقویم زمان مراسم تا پایان مراسم و خروج همه
مدعوین از تالار ،تمام امور توسط نرم افزار مدیریت می شود.
🎷 همه مناسبت ها در تقویم طراحی شده توسط نرم افزار از ابتدا تا انتهای سال درج شده است.
معمولا قیمت ها بر اساس تاریخ های خاص تعریف می شوند.
🎷 تاریخ های رزرو شده در این تقویم با همه جزئیات مشخص است و از هم پوشانی تاریخ ها پرهیز می گردد.
🎷 کلیه منوها و همچنین سایر سرویس های قابل ارائه، در نرم افزار تعریف می گردد و تعداد مهمان در مراسم
رزرو شده در یک تاریخ خاص و درج شده در تقویم را می توان مشخص نمود.
🎷 سرویس های اضافه مانند شمع آرایی و یا گل آرایی و یا تزئینات خاص و … و تعداد میزبان (گارسون ها)
و سایر خدمات مانند گروه موسیقی ،آتش بازی ،شعبده بازی و … در نرم افزار قابل اضافه شدن و مدیریت می باشد.
🎷 امکان برگزاری مجلس و همچنین وسایل مورد نیاز که بعضاً ممکن است که لازم به کرایه شود تا از آن در مراسم
استفاده شود همه در نرم افزار قابل ثبت و مدیریت می باشند.
🎷 و در نهایت با در نظر گرفتن همه جزئیات ،قرارداد توسط نرم افزار طراحی،ثبت و چاپ می گردد و
در اختیار طرفین جهت امضاء قرار می گیرد.
📀نرم افزار حسابداری تالار مجالس📀

نرم افزار حسابداری تالار مجالس
🎷با ثبت قرارداد توسط سیستم ،بسیاری از امور به صورت اتوماتیک و پیوسته مدیریت می شود و کار به صورت مکانیزه
انجام می گردد.
🎷می توان زمان و تاریخ مراسم را بر اساس تعداد مهمان در سیستم ثبت نمود و مقدار و زمان پخت مواد غذایی را
به آشپزخانه ارائه نمود.
🎷امکان مشخص کردن خدمه برای انجام امور محوله در تاریخ مورد نظر و محاسبه حقوق و دستمزد آن ها به راحتی
در نرم افزار قابل پیاده سازی می باشد.
🎷می توان که مدیریت کرایه وسایل و هزینه و مبلغ کرایه و سایر امورمالی،همچنین هزینه استهلاکات و ضایعات مراسم
را توسط نرم افزار ثبت و محاسبه نمود و در نهایت می توان سود عاید از هر مراسم را مشخص نمود و هیچ چیز حتی
کوچک ترین موارد از نظر دور نمی ماند.
🎷مدیریت انبار کالاها و همچنین مدیریت انبار آشپزخانه توسط سیستم کنترل می گردد و پس از برگزاری هر مراسم
می توان که با مغایرت گیری از مفقود شدن اشیاء جلوگیری نمود.
🎷ثبت کلیه دریافت ها و پرداخت ها در سیستم و مدیریت صندوق و چک های دریافتی از مراسم و چک های پرداختی به طرف حساب های مختلف .
🎷در نرم افزار حساب بیعانه ها مشخص و طرف حساب های مجموعه هرکدام دارای یک سرفصل حساب اشخاص
منحصر به فرد بوده که می توان به دقت حسابرسی آن ها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.
🎷با استفاده از ویژگی حقوق و دستمزد در نرم افزار می توان فرمول های متعدد برای عامل های حقوقی کارگران
و پرسنل تعریف نموده و به صورت روزانه و یا حقوق ثابت ماهانه و یا هر فرمول دیگری ،پارامترهای حقوقی را مشخص
و اضافات و کسورات آن را تعریف و با صدور فیش حقوقی ،حقوق را محاسبه و پرداخت نمود.
🎷سود،زیان،هزینه،درآمد با همه جزئیات لازم به دقت و سرعت توسط نرم افزار محاسبه و اعلام می گردد.
🎷با توجه به اینکه صنف تشریفات مجالس حرفه ای با سلایق متفاوت می باشد ،در صورت وجود مدیریت مالی و
هماهنگ کننده کارها ،بسیار به سودآوری مجموعه کمک می کن و همچنین در روند برگزاری مراسم و نظم حاکم
بر آن تاثیر کاملا به سزایی دارد.
🎷نرم افزار پردیس محصول شرکت مهندسی نرم افزار پژواک می تواند که نظم و انظبات را در کنار مدیریت شما به
مراسم های برگزار شده اهدا کند و عملا با مکانیزه شدن مجموعه بسیاری از هزینه ها کاهش یافته و سودآوری
بیشتری را به ارمغان می اورد.
🎷*امکانات نرم افزار*🎷
اجاره
ايجاد الگوی مراسم
قرارداد
رزرواسیون (تشریفات)
تعاریف پایه تشریفات
شیفت کاری
گزارشات تحلیل آماری
تقسیم سود انباشته
اسناد حسابداری
عملیات انبار
تولید محصول
پنل ارسال پیامک و متعلقات
گزارش نقطه سفارش کالا
گروه سیستم حقوق و دستمزد
ترازنامه
چاپ چک و تنظیمات
گروه گزارشات سرمایه ها
باز کردن چند فاکتور همزمان
افزایش / کاهش سرمایه
گزارشات زمانی کالا
گروه گزارش دفاتر
گروه معامله کالا
پیش فاکتور و سفارشات
گروه هزینه و درآمد
گزارشات انبارداری
گزارش دفتر تفصیلی اشخاص
ثبت و مدیریت دسته چک
گزارش سود بخش ها
*امکانات افزودنی*
فاکتور امانی و گزارشات
☎️ پشتیبانی و نصب: ۰۹۹۰۰۵۷۸۳۳۱ ☎️
محصولات دیگر: